18. FELAKTIG BESTÄLLNING

18.1. Om Användare inom loppet av två timmar gör två identiska beställningar, där den ena
beställningen innehåller en kampanjkod, kommer den beställning som skett utan en
kampanjkod att betraktas som felaktig och kommer därmed att makuleras.

18.2. Om Användare ändå mottar två Knivbrev ska Användaren inte faktureras för det Knivbrev som
är felaktigt utskickat. Skulle fakturering ändå ske ska denna faktura krediteras. Användare ska
om så sker meddela Knivbrev AB härom antingen via e-post på info@knivbrev.se eller per
telefon på 072-3283456. Användaren ska i detta fall kasta det felaktigt utskickade Knivbrevet.
Om Användare ändå returnerar det felaktigt utskickade Knivbrevet äger Knivbrev AB rätt att
fakturera Användaren med etthundra (100) kronor för porto och hanteringskostnader. De
knivskydd som tillhör det felaktigt utskickade Knivbrevet skall dock returneras till Knivbrev AB
när det korrekta Knivbrevet skickas. Om Användare underlåter att returnera dessa knivskydd
äger Knivbrev AB rätt att fakturera femton (15) kronor per knivskydd.

18.3. Om Användare gör två eller flera identiska beställningar, med eller utan kampanjkod, där en
eller flera enligt Användaren är felaktig, skall Användaren anmäla detta via e-post till
info@knivbrev.se. Sådan anmälan ska ske senast kl. 14:00 samma dag som beställningen
genomförts eller första efterföljande vardag om beställning genomförts under helgdag. Om
Användare anmäler felaktig beställning senare än enligt angivna tid äger Knivbrev AB rätt att
fakturera Användare med tvåhundra (200) kronor om Knivbrevet inte returneras till Knivbrev AB
respektive tvåhundrafemtio (250) kronor om Knivbrevet returneras tomt till Knivbrev AB.