10. Om Användare vid retur av föremål från Knivbrev AB av någon anledning skulle återfå fel
föremål ska Användaren omedelbart kontakta Knivbrev AB via e-post på info@knivbrev.se eller
per telefon på 072-3283456.
10.1. De felaktiga föremålen ska utan dröjsmål, men senast inom tio (5) arbetsdagar returneras till
Knivbrev AB. Knivbrev AB ska förse Användaren med relevant antal Knivbrev, knivskydd och
relevant returetikett.
10.2. Om Användaren inte returnerar sådana felaktigt utskickade föremål senast inom fem (5)
arbetsdagar efter det att kontakt etablerats mellan Knivbrev AB och Användaren och ett nytt
Knivbrev har skickats till Användaren äger Knivbrev AB rätt att debitera Användaren med belopp
motsvarande anskaffningsvärde för föremålen för att ersätta den Användare vars föremål
Användaren felaktigt fått.
10.3. Om Användare på detta vis mottar fel föremål och agerar i enlighet med ovan punkter åtar sig
Knivbrev AB att stå för samtliga kostnader för att återsända föremålen samt för kostnaderna för
Användarens egna föremål. Det vill säga Användaren behöver inte betala för tillhandahållandet
av Tjänsten för de egna föremålen.